Monday, September 27, 2010

i-PHONE 4

Pagi2 selepas hantar anak-anak ke sekolah lagi CT dah on the ke Bukit Bintang. Nie lah utk menunaikan hajat suami ku tercinta yg nak memiliki gadget terbaru nie - iPhone 4.
Ct sampai kat sana awal iaitu pukul 9.30 am....semua kedai belum buka lagi tp Ct gi terus ke Mac Studio. Si Foong keluar dan tanya CT, akak yg nak beli iPhone kan? Yessss......dia bagi no kat CT, Ct dpt no 8. Seawal tu dpt no 8....FYI...derang jual 20 units je sehari so semlm 1st day.hehehehehehehhe....

Bila dah boleh masuk ke Mac Studio tu...alahai tengok2 keliling semuanya Jantan jeeeee....Ct seorg je wanita ...huhuhuhuhuhuhhuuhu....Apa2 pun alhamdulillah dpt memenuhi kehendak suami...dia happy, Ct lagi happy....


0 comments:

Post a Comment