Sunday, August 22, 2010

BIO AURA HI TECH WATER SYSTEM

sedar tak kita 70% kandungan badan kita terdiri dari AIR???
sedar tak kita apa yang kita minum selama ini?
tgk gambar kat bawah ni okehh.....
.
.
.
 overall view of the water filter after 1week digunakan....
 process nak membersihkan filter yg pertama....buang air dulu ya..
 tgk tu....ini ke air yang kita bagi anak2/baby kita minum??
ini kah air yg kita beri isteri yang sedang mengandung???
ini kah air yang kita beri untuk seluruh family kita...??
 tengok tu kotoran dia....ishhh.....
process bersihkan filter...bersihkan aje dgn span ye
 dah bersih....filter ni wajib cuci 2-3weeks sekali and tukar sekali setahun....
selesai cuci....:-)...bersihkan...
 Bio-Aura..pilihan anda sekeluarga...:-)
Di ambil dr Mai. Thanks. 

1 comments:

Anonymous said...

aslmkm...air paip kat mana yang kotor sangat ni?hehe...saya suka barangan hai - o...sangat berkualiti...

Post a Comment